Hejdå Oslo!







Nu sitter jag och Maria på bussen från Oslo på väg mot Göteborg. Vi var och såg One Direction den 19 juni och vi ska även se dom i Göteborg på tisdag. Jag är så glad för konserten var helt underbar och jag fick hur bra bilder som helst. Dock skulle Norge behöva ett bättre system när det kommer till hur man gör när man kommer in på arenan, i Sverige förra året fick vi sätta oss ned på en gång och sitta i några timmar, men i Norge fick vi stå o trängas i 5 timmar och det var så trångt så jag har blåmärken av mina revben, och ryggraden blev formad som ett 'S'. Maria var till och med tvungen att gå bakåt, men jag var fast besluten att knäppa några bilder och jag är verkligen super glad att jag stannade kvar. 

Killarna var lite virriga och glömde texter men det gjorde ingenting alls. Louis och Liam hade vatten krig med varandra, dom är inte riktigt kloka, men det tackar jag för. Det var en helt fantastisk kväll och nu sitter jag som sagt på bussen på väg till deras nästa stopp. Oslo var otroligt vackert men det var så dyrt så jag höll på att svimma haha, men en vacker dag är jag nog tillbaka där igen. 

Lägger upp lite bilder från Oslo Inter annat inlägg lite senare.
Postat av: Isabella

tråkigt med så dåligt system :/ åh vill bara se killarna igen!!

2015-07-01 @ 21:09:35
URL: http://tinkerbella.blogg.se
Postat av: MATILDA

vilka bra bilder :D

2015-07-03 @ 10:21:01
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: