11 månader

Jag kan inte riktigt förstå att jag om exakt 11 månader står i ett fullstatt Webley och kollar på dom underbaraste som finns på denna jord. Alltså det är mindre än ett år kvar! 335 dagar tills jag får se dom igen. Tiden kommer gå fort och sen kommer det också vara över och då kommer jag inte ha något att se fram emot. Men nog om vad som händer efter, nu fokuserar jag bara helt på 7 juni 2014.
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Nej usch jag är så elak! men tänk att ha dem som krambjörn haha.

Ja bad faktiskt farmor att sy en Zayn till mig i verklig storlek men hon bara skrattade :( Får la göra det själv då haha tänk vad mysigt att gosa med! Och spruta den med hans parfym åå nä det måste jag fixa :) x

Och för mig är den 11 månader idag!! IIIIIiiiiiiiihhhHhh

2013-07-08 @ 14:45:36
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: