pine + apple

Som det kanske har märkts så är jag inte specielt aktiv när det kommer till att blogga längre. Jag har helt enkelt ganske fullt upp i skolan i och med att jag läser två 100 poängs kurser under 10 veckor och i slutet av mars börjar jag två nya. Jag har heller inte haft någon tid eller lust att fota och i och med att jag tycker att inlägg är så himla tråkiga utan bilder så blir det helt enkelt inte av att jag bloggar alls. Men i övrigt händer det inte så mycket i mitt lilla alldagliga liv. Jag har en permanent tid bokad på tisdag, sen kanske något jätte stort och nytt händer på måndag men inget är hugget i sten än så om det blir av så avslöjar jag det då. Det är för övrigt 40 dagar tills jag blir 21, 110 dagar kvar tills jag åker till norge och träffar min twitter vän mariA samt 111 dagar kvar tills vi ser One direction på Ullevaal i Oslo. Åh vad jag längtar.
Postat av: Wilma Ahlborg

Härlig bild och fin blogg. Hoppas du får en fin kväll, kram :)

2015-02-28 @ 16:40:35
URL: http://wilmaahlborg.blogg.se/
Postat av: Simon G

Vilken fin och kreativ bild! :)

2015-02-28 @ 16:50:45
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: