Cherry blossom

Jag har äntligen tagit mig tid att redigera dessa bilder från nästan två veckor sedan. På torsdag är det precis två veckor sedan min ögonlaser operation och nog ser jag lite skillnad men det går upp och ner från dag till dag men doktorn berättade att jag kommer kunna se den sista raden på den klassiska bokstavs tavlan efter 5 veckor. 
Men jag ser mycket bättre än vad jag såg från början, så det ska bli super kul att se hur det utvecklar sig. 
 
För övrigt blir det inte mycket bloggande nu för jag har super mycket att göra i skolan, har bland annat ett tal att hålla i engelska imorgon. Jag valde så klart att skriva mitt tal om "climate change" eftersom att det är så otroligt viktigt att folk förstår vad som pågår. Vi kan inte längre rycka på axlarna och tycka att det inte är vårat problem för det är precis det det är. Vi har ingen annan planet att åka till när denna är total förstörd. It's time to make a change.
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :D

2015-04-29 @ 15:54:10
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Matilda - Skönhetsblogg

Underbara bilder!

2015-04-29 @ 20:29:04
URL: http://ttilles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: