Starbucks


Also known as the highlight of the day. 
Jag har glömt att säga det men igår började jag en kurs på arlanda, som är en grundkurs för den som vill jobba på en flygplats i framtiden, eller som kabin personal på ett flygplan och det är sjukt roligt faktiskt. Hittade ganska fort starbucks som jag så klart velat prova ett bra tag men eftersom jag inte är en kaffe drickare så blev det varm choklad för mig både igår och idag. 
 
Hade för övrigt ett prov idag med 54 frågor om vad olika grejer betydde osv och allt var på engelska och på något sätt så lyckades jag få alla rätt. Så jag gav mig en klapp på axeln för att bara ha haft knappt en dag på sig så gjorde jag det riktigt bra. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: