London tomorrow

(random bild på min blomster krans sak)
Alltså nu är jag helt galet taggad för imorgon åker jag och bästa Sofia till London där ska vi gå på one directions konsert den 7e ( på lördag ) shoppa och fota massor. Vårat hotell ligger nära oxford street och där finns  primark och alla dessa underbara affärer. Jag kommer garanterat komma hem luspank men whatever. Jag ska  försöka slänga iväg ett inlägg medans jag är där för vårat hotell har gratis wifi, men jag kommer garanterat posta massor på instagram @thatsjulia så följ mig där så hörs vi snart! x
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Var är blomsterkransen köpt? Jättefin! :)

2014-06-04 @ 23:46:12
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: