Wreck this journal

Så här ser min 'Wreck this journal' ut so far. För er som inte vet vad det här är för pryl så är det en bok som du genom olika uppgifter ska förstöra 'to create is to destroy'. Det är lite som en pysselbok för äldre. Har du ingen så kan jag rekomendera att du köper en, den kostar runt hundralappen och finns på cdon.se bland annat. Jag köpte min på urban outfitters i London men som sagt den finns att få tag på även i sverige. Dock är den på engelska, jag är osäker på om det finns någon svensk översättning men kan du engelska så köp den, ha lite kul. På en sida kan det tex stå "Document a boring event in detail." eller "Make a sudden, destructive, unpredictable movement with the journal." Denna åker definitivt ned i handbagaget till USA, vad annars ska jag göra i 8,5 timmar liksom.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: