USA USA USA

 
(nog måste jag ha varit en liten optimist för 4 år sedan då jag köpte denna lilla reseguide)
 
Klappat och klart! Igår bokade jag flyget och idag ansökte jag om ESTA 'visum'. Din ansökan är godkänd stod det, men sen stod det även "Detta svar garanterar inte att du blir insläppt i USA" jo man tackar. 
Men förhoppningsvis släpper dom in mig och jag får äntligen träffa en av mina bästa vänner jag lärde känna via twitter 2012. Det är helt sjukt. Allt tack vare One Direction speciellt harry (we both fancy him the most). I 8,5 timmar ska jag sitta på ett plan.. vi får väl se hur det går, jag som är så pass flygrädd (dock är flygplan bland det bästa jag vet, förklara det om ni kan för det kan inte jag)  Men jag är så redo att jag redan vill börja packa nu, men jag åker inte förns om 33 dagar (7 augusti). 
Jag kommer bo hos Jamie och vi kommer ha så galet kul, förutom att vi ska se one direction ((förhoppningsvis front row, ni kan rösta här om ni vill, skulle vara super snällt!)) tillsammans i D.C så ska vi även åka till New York, åka ut med hennes båt och hitta på massa roligt. Den veckan kommer garanterat gå hur fort som helst. Och jag tar med mig både den stora och lilla kameran så det kommer garanterad bli en massa bilder. 
 
Jag skypade med henne igår innan jag bokade biljetterna. Egentligen skulle jag ha åkt med Norwegian till JFK i New York men eftersom Jamie hämtar mig så blev det lättare med Newark som ligger i New Jersey så dit åker jag med SAS som för övrigt känns mycket bättre än ett lågpris flygbolag. Jag har Jamies mamma att tacka som letade upp den biljetten åt mig istället, så nu behöver jag bara stå ut i 33 dagar till innan jag äntligen träffar en av mina absolut bästa vänner. Kan det bli bättre? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: