New York City

Om exakt 2 veckor sitter jag på ett plan på väg mot New York och Jamie. Det är helt sjukt vad tiden får fort men samtidigt så sakta. Det var för 2 år sedan jag lärde känna Jamie på twitter då vi båda är lite små galna i One direction. Det var ren slump faktiskt, jag skrev ett tweet där jag frågade om det inte fanns några fans i min ålder (jag var 18 då och majoriteten var runt 13-15) då tweetade hon mig och på den vägen är det. 
Så nu 2 år senare så ska vi äntligen träffas och ha den bästa veckan någonsin innan jag sorgset går på planet hem igen. Men nog om hem resan. 
 
Jag hoppas och gör allt jag kan för att hon ska vinna dessa front row biljetter för hur underbart vore inte det? det skulle vara super snällt om ni ville rösta på henne här och tävlingen håller på tills den 4e augusti så alltså i 11 dagar till så om ni kan får ni gärna rösta varje dag fram tills dess. 
 
Jag är redan super taggad och vill bara börja packa med en gång men det är väl lite väl tidigt så här 2 veckor innan haha. Jag tänkte att jag skulle handla en massa alhgrens bilar för dom är ju typiskt svenska och jag skickade såna till henne i julas tror jag det var.. och hon gillade dom - hela familjen hade smakat och tyckt att det var hur gått som helst så i och med att jag liksom får bo hos henne hela veckan är det väl det minsta jag kan göra, och förhoppningsvis får jag låna deras wifi under veckan så jag kan hålla bloggen lite uppdaterad med bilder osv.
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Vacker bild

2014-07-24 @ 11:43:59
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Sanya

Åh så avundsjuk jag blir! Har alltid velat åka till New York :)

2014-07-24 @ 13:25:57
URL: http://sanyasofi.blogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fint :)

2014-07-24 @ 15:23:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: