Flowercrown

 
Jag kom precis på att jag inte har visat någonting jag köpte i London så tänkte visa en liten grej nu. En söt rosa blomsterkrans köpte jag en dag, dom hade en deal då man fick två för £5 annars kostade dom £3 styck tror jag det var. Så jag och Sofia tog varsin, hon en vit och jag en rosa.Själva rosorna är av papper så man får vara lite försiktig så att dom inte lossnar för den är verkligen så söt.
 
 
Postat av: EMELIECATRINE

Tack, gillade verkligen klänningen! =)

Jäklarns, den minnesgrejen för Titanic missade jag helt. Visste inte att det fanns, men den vore ju kul att se. Gripande, precis som World Trade Center.

2014-07-08 @ 23:29:19
URL: http://emeliecatrine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: