My mind never sleeps.


 
Alltså jag har varit - och är fortfarande för den delen - så väldigt lat när det kommer till bloggning. Dels för att jag inte kommer på något vettigt att säga, jag har inga nyfotade bilder då jag knappt lämnar hemmet annat än att jag tar mig till praktiken och sen hem igen men sen ligger jag i sängen resten av kvällen och läser. Jag orkar helt enkelt inte komma på något att prata om.
 
Men jag kan ju ta och berätta att jag är så sjukt taggad på att åka till alla ställen jag ska till detta år och framför allt usa för att träffa min "internetkompis" Jamie. Jag lärde känna henne 2012 och när jag väl kommer till henne så kommer vi ha känt varandra i ungefär 2 år så det är helt sjukt vad roligt det ska bli att äntligen få träffa henne. Vi har då samma intresse för det britisk/irlendska pojkbandet - om man nu fortfarande kan kalla dom för pojkband då dom knappast är i "pojk" åldern längre - One Direction, och vi ska gå på konserten dom har i D.C sen ska vi ta en sväng förbi New York. Jag är så galet förväntansfull vilket jag inte direkt uppskattar då jag är en av dessa människor som helst inte förväntar mig något pga risken att bli besviken.
 
Och besviken är ju bara förnamnet på vad jag skulle bli om något krånglade till sig så att denna resa inte blir av. Så som pengar till exempelt. Det har jag ont om just nu så beslutet att byta namn mitt upp i allt sved lite i plånboken. Men vad ska man göra. Jag gillar verkligen inte det jag har nu, tycker inte att det passar mig och mitt nya - om det blir godkänt - känner jag mig mer bekväm med. Men som sagt så förväntar jag mig alltid det värsta när det kommer till exakt allt så jag är helt övertygad om att det kommer bli ett avslag. Vilket skulle vara hemskt, inte bara för att det kostade 1000kr men för att jag verkligen inte gillar mitt namn. Åh hej och hå vad detta blev långt men jag hade lite jag kände att jag ville skriva. Eller dokumentera i framtida syfte. 
 
Nästa torsdag ska jag förresten iväg på min första arbetsintervju och jag är inte så nervös, det är bara en vikarietjänst - om man nu kan kalla det så - som gör så att jag kan få vikariera på olika förskolor och få in lite extra pengar villket jag verkligen kommer att behöva detta år. Aja det här får räcka för nu, jag tänkte ta och läsa min nya bok jag fick hem idag "The fault in our stars" som jag bara har hört bra om så jag har lite att göra ikväll. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: