United States Of America

Igår landade jag på Newark flygplatsen efter en ungefär 8 timmars flygresa. Det hade varit trångt och så där på planet men jag satt bredvid en tjej som var hur snäll som helst. Hon skulle till Santa Barbara och plugga och skulle byta flyg i Newark så stämningen var god efter utfrågningen och väsk hämntningen. Sen gick jag ut och mötte Jamie för första gången, åh det var hur underbart som helst och ingen av oss riktigt fattade att det var verkliga livet. Men det var det ju! Vi sjöng hela bilresan tillbaka, stannade på ett starbucks och köpte smothie som smakade konstigt, käka italienskt, var glada. Så nu sitter jag här i en king size bed och bloggar då mitt huvud fortfarande är något inställt på svensk tid. Jag vaknade 3 på natten hemma i sverige av blixtarna och sen gick jag och la mig 21 här i usa och det är en tidsskillnad på 6 timmar så det blir exakt 24 timmar jag var vaken - minus några minuters sömn jag fick på planet men det är inte ens värt att nämna.
 
Så på bild nummer ett har ni en bild på något väldigt amerikanskt, och på bild nummer två har vi Jamie. 
Postat av: matilda

fyyy vad avundsjuk jag är..

2014-08-08 @ 13:21:24
URL: http://jarpmyrmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: