Nya iOS 7

 
 
 
 
Antingen älskar man den nya iOS 7 uppdateringen eller så hatar man den. Jag älskar den! Det påminner så mycket om när jag hade jailbreak på min mobil, jag finner inga ord på hur mycket jag gillar den.
Väder animeringarna är super coola / Bakgrunden rör sig när man lutar mobilen / nya förbättrade Siri funktionen / låsskärmen / mapparna som går att fylla med fler än 12 appar / fler kamera funktioner
 
Många tycker väl att designen ser lite barnslig ut en jag tycker den är perfekt, det är kul med något nytt och fräsht, alla andra uppdateringar har liksom varit liknande. Sen är den ju helt gratis och det käns som att man har fått en helt ny mobil. Den får 11 stjärnor av 10 möjliga! 
 
Postat av: Mathilda Carlström

Ååå jag ÄLSKAR iOS 7!!

sv: Jag har luktat på parfymen idag!!! Den luktar typ som vilken fruktig parre som helst men dovare. Typ mörkare! Om en parfym kan lukta mörkare haha.

OCH DOM KOMMER TILL SVERIGE!!! Jag dördördördördördörördördödrödrödörr. Alltså på riktigt DÖR. Biljetterna släpps 4 dagar efter mid födelsedag så istället för att spara de eventuella födelsedagspengarna till shopping i London så kommer de nu gå till en biljett till wwat i stockholm istället. Visst att den är 6 dagar efter londonkonserten men serri alltså. WHO CARES 2 på en vecka alltså det är lika bra att jag åker med i turnébussen som en groupie!!! x

2013-09-19 @ 18:52:14
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: