HAKUNA MATATA

bild från Korfu förra året. (Redigerade den aldrig då eftersom den var suddig men ny tycker jag nästan att den blev lite bra ändå.)
 
Jag har haft all tid i världen på mig att skriva de här jäkla CV:t men har jag gjort det? Nej. Så jag sitter här nu och försöker få till något. Det är ju egentligen väldigt enkelt men det är ändå svårt att veta vad man ska skriva. Och Det är så mycket som distraherar mig nu också, sitter och kollar på Grey's Anatomy och stickar och så redigerar jag bilder också, allt för att undvika det jag egentligen ska göra. Och nu insåg jag att jag har tröttnat på min header också så det måste jag också göra något åt. Suck. 
Postat av: Alice

sv: kanske ska hitta på något med några kompisar (:
allt bra med dig idag?

2013-09-13 @ 15:08:21
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Mathilda Carlström

Å det är så svårt att skriva CV!! Typ sitta och berätta om vad man är bra på och sånt haha mitt ba: Jag sjunger :P Som att jag skulle få jobb på ica för det typ haha.

sv: Men å vem ser en parfym utan att lukta på den haha! Jag skulle tagit ca tusen luktprover!!

Ja jag sa till Sofia min kusin att vi ska ställa oss i kön typ 5 på morgonen eftersom att massa säkert kommer sova utanfför men hon ba "NEJ vi ska knö Mathilda, jag ska lära dig att knö sig i folkmassor". Jag verkar inte ha mycket att säga till om så jag litar la på henne då. Blir vi nedtrampade kanske säkerhetsvakterna känner medlidande och ställer oss längst fram.. och kanske backstage pass.. och kanske fixar så att vi får gifta oss med vem i bandet vi vill. ~ IN MY DREAMS ~

2013-09-13 @ 18:19:49
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: tinabanck.blogg.se

Snygg design. :)

2013-09-13 @ 21:56:56
URL: http://tinabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: