We are just lost souls, aren't we?

[stjärnorna & månen från igår ihop redigerade]
 
Jag har väl nästan alltid mer eller mindre varit ganska lat när det kommer till redigering av bilder. Jag brukar använda mig av två olika "actions" när jag redigerar eftersom att jag i stort sätt alltid gör på samma sätt men jag har börjat tröttna otroligt mycket på det kan jag i alla fall säga. Jag har egentligen ingen aning hur jag vill redigera bara att jag gillar när det är ljust och fint och det vet jag på ett ungefär hur jag ska göra för att få till - det blir ju inte alltid som jag vill men det är en annan sak - problemet är väl igentligen när jag vill få till någon speciell stämning på bilden. Liksom att den blir lite mörk och mystisk, eller mysig jag vet inte. Men jag har tänkt att jag ska kolla om jag kan hitta några bra videos på youtube eftersom där brukar man hitta på det mesta 
Postat av: Josefine Anerland

Supersnyggt!!

2013-11-14 @ 09:40:49
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: maja

nemen åå tack :')

2013-11-18 @ 20:52:19
URL: http://majyaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: