Purrrrrrple

Jag underskattate mitt hår i fluffig form så det blev dock lite för lite färg så måste köpa mer och ha i för damn i like it. Nästa gång ska jag se till att ha det plattat innan för då blir det mycket lättare att kleta in färgen osv. 
För övrigt kan jag nästan garantera att bloggen kommer stå still ett bra tag igen för jag har nämligen fått praktik nu i 3 månader framöver så kommer ha praktik från 7-15 varje dag så när jag väl kommer hem kommer jag bara hänga på twitter skulle jag tro. Men men det återstår att se. Hur som helst så har jag länge velat färga håret i någon sån här rolig hårfärg och tidigare har jag ju haft rosa dip dye men detta är lite roligare tycker jag.
Postat av: Josefine Anerland

Långa praktikdagar ! Hoppas det blir roligt :)

2013-11-12 @ 15:52:15
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: