Pizza

Ja men då är vi inne i näst sista månaden på året. Snart är 2013 över och jag som precis har börjat vänja mig att skriva 2013 istället för 2012. Hur som helst så är det ju alltid så, men jag tycker att av någon anledning så har det här året gått extra fort.
 
Åkte iväg till Uppsala idag och träffade Emma som jag inte träffat sedan studenten så det var super kul. Vi gick och käka lite pizza och did some catching up. Jag bad om en köttfärs pizza men jag fick en med köttfärsås. Jaja vad ska man göra. Den var helt okej ändå, väldigt smaklös men det kunde ha varit värre. Wow det här med positivitet är verkligen inte min grej, för 80kr hade pizzan kunnat vara hundra gånger bättre.
Postat av: Alicia Rudberg

Hej! Nu har vinnaren av min tävling med lux-case.se valts.

Kika in på min blogg och se om det var du som vann :)

2013-11-04 @ 17:17:42
URL: http://aliciajasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: