Life is a dream

Tänk hur liten man egentligen är här på jorden. För att inte tala om hur liten jorden är i universum. Tänker man för mycket på det så börjar det nästan snurra i huvudet. Men det är svårt att inte tänka på det i samband med en sån här bild. Det är faktiskt en av mina personliga favoriter jag har tagit inom kategorin "natthimlen". Nej usch vad jag älskar rymden. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och vila både rygg och fötter för den här praktik dagen har tagit ganska mycket på krafterna trot eller ej.
Postat av: Mathias

Det har jag tänkt på många gånger, man blir helt yr av allt tänkande he he! Ha en underbar kväll! :)

2013-11-12 @ 17:11:19
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: