I dont really care anymore

Senast jag permanenta mig var i Januari, alltså nästan ett helt år sedan. Mitt hår är ungefär lika långt som det var då även fast min utväxt är ungefär 6-8 centimeter. Alltså har mitt hår gått av ungefär lika mycket. Deprimerande. Men men jag plattar knapt mitt hår längre, jag använder balsam hela tiden, jag färgar inte håret 9819871974 gånger som jag gjorde förra året haha. Jag ska passa på att boka en ny tid imorgon också om 4 månader så att det inte blir ett års uppehåll för det är inte riktigt bra det heller. Måste också köpa en ny plattång då min gamla är hur kass som helst, och sen ska jag bara platta håret en gång i veckan och då ska jag göra det ordentligt och inte slarva ( min nuvarande plattång gör mitt hår så rakt som det är på bilden, vilket inte är speciellt rakt, men rakare än vad det är annars ). Nej usch va jag mal på, jag får väl ta och slänga in en bild imorgon sen på hur det blev.
Postat av: Josefine Anerland

Visa en efterbild! Hoppas du blir nöjd :)

2013-11-16 @ 09:40:56
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Olivia Magnusson

åh den mössan är såå snygg!

sv: hihi,taack :D
kramis ♥

2013-11-16 @ 17:55:55
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur fick du så fint lila hår? jag får inte tag i någon bra hårfärg som gör att de blir sån ljus har till o med testat att bleka innan :(((

2013-11-18 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: