got that summertime sadness

Så här blev det permanentade resultatet. Nu klippte hon av alla slitna toppar - som var en hel del - och jag fick också reda på varför mitt hår har gått av så otroligt mycket den senaste tiden. Håret kan inte hantera två olika hårtyper helt enkelt, min utväxt var ju riktigt afro krull och det var säkert 7 cm och det andra håret var ju permanentat så det var därför det gick av så otroligt mycket. 
Eftersom det var så fuktigt ute när jag kom hem så blev håret lite fluffigt men då fick jag bara chansen att använda min nya plattång som är hur bra som helst. Tästade även att locka luggen som syns lite i första och sista bilden. Hur som helst är jag nöjd, det blev lite kort men mitt hår växer ut ganska fort, hoppas bara att det inte går av lika fort denna gång också haha. 
Postat av: Josefine Anerland

Fint! :D

2013-11-17 @ 07:18:37
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: ja var väldigt gott (:

2013-11-17 @ 14:27:41
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: