'A little party never killed nobody'

 
Har inte bloggat på nästan en vecka nu och detta pga att jag har varit för lat för att skriva någon sorts samanhängande text, men det ska jag göra nu för nog har det hänt lite mer än vanligt i mitt annars inte så händelserika liv.
 
I fredags åkte jag och min bästa vän Sofia till stockholm för att jag hade blivit inbjuden till en nattlig suppe med sunsilk på hells kitchen. Så vi tog tåget upp till stockholm och virrade runt lite innan vi hittade till hotellet/vandrarhemmet vi skulle bo på. Där lämnade vi bara av våra saker och gick vidare ut på stan för lite shopping [Jag köpte en jacka och skjorta o lite annat krims krams bland annat lila hårfärg]. På vägen tillbaka köpte vi med oss lite kina mat som vi åt på vårat rum samtidigt som vi kollade på idol. Sen var plötsligt klockan 23:30 och vi hade knappt börjat fixa oss än så det blev lite stressigt men vi hann dit i alla fall och stod i kö ett tag innan vi blev insläppta. Väl där inne stod vi o 'minglade' lite innan vi gick till bords och fick en riktigt god pasta rätt med sås och korv tror jag att det var. Sedan blev det efterrätt som var nån sorts kaffe bakelse. Det var super mysigt och gott och roligt och kvällen blev helt klart lyckad! Vi somnade inte förns efter 4 och jag vaknade nån timme vid 5 och mådde lite sådär trots att jag bara drack vatten på hela kvällen haha. 
Dagen efter blev det lite shopping på Sephora och sen begav vi oss hem igen, borta bra men hemma bäst kan jag ju säga, men denna kväll var helt klart super!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: