Telling someone why you love them is like explaining how water tastes like.

Än så länge har jag inte smakat några svenska jordgubbar i år men dom här var riktigt goda även fast dom inte var svenska. Smaken skiljer sig ganska mycket dock, dom var inte lika söta som svenska jordgubbar brukar vara. Hm låt oss säga att jag nån gång i framtiden ser igenom min blogg och undrar vad jag hade för mig nu för tiden så kan jag tala om för mig själv att Zarry. Zarry feels var det enda om existerade för tillfället. Håller på att läsa en zarry fanfic för tillfället och jag får så många feels att jag tror att jag snart bara lägger mig ner och dör. Så framtida mig själv här har du. Jag undrar hur mitt liv ser ut nu.. då i framtiden menar jag. Från jordgubbar till framtiden, detta var intressant. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: