Perhaps they are not stars in the sky, but rather openings where our loved ones shine down to let us know they are happy..


Igår fick vi reda på att våran underbara fotolärare Herman gått bort för tre dagar sedan. Han fick en hjärntumör i Februari nån gång och nu i slutet gick det fort. Jag trodde först dom skämtade men nej. Hela skolan grät igår. Herman var den snällaste någonsin, under hela min skoltid har jag inte haft någon så snäll som honom. Han var som en blandning mellan en morfar/tomten och en nalle. Och nu är han borta.. jag förstod ju att han var sjuk och kunde dö men jag var inte berädd på det, jag trodde ändå alltid att han skulle stå där i klassrummet och vara tillbaka men så blev det inte. Vila i frid Herman, vi saknar dig. ♡

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: