The sea

The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever.
Postat av: Mathilda Carlström

sv: JUSTE!!! Nu måste jag bor till netto direkt haha, tack för påminnelsen!

Alltså täck att bara vara kompis med dom typ känna dom veta alla deras "dåliga" sidor, hur dom är när dom är nyvakna, vad dom sjunger i duschen och hur dom ligger i soffan. Alltså vardagliga saker om dom typ. Nä nu ska jag gråta också.

Ja och jag tycker det verkar göra skitont att ens tatuera sig! Skulle nog aldrig våga det. Pappa pratar om att göra en liten prick typ som en leverfläck bara för att få känna hur det känns haha. Knasgubben.

Nej jag trodde att det skulle göra jätteont att pierca naveln men det gjorde verkligen inte det! Det känndes ju klart när han gjorde det men sen värkte det lite på kvällen typ sen kunde jag inte sova på mage i några nätter bara. Det gjorde mycket ondare att ta hål i öronsnibbarna tycker jag i alla fall :) x

2013-06-09 @ 13:33:24
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: