Tatuering

Så jag har tänkt ganska länge på vad min andra tatuering ska bli och jag har bestämt mig för denna text från en Ed Sheeran låt. Har funderat ett tag på vart jag ska sätta den också men nu slog det mig! Jag ska göra som harry, och ha en del på ena armen och en del på andra armen. Så alltså kommer det stå "I've fallen for your eyes" på min höger arm och sen "but they don't know me yet." på den vänstra armen, hallelujah jag har äntligen bestämt mig, nu ska jag bara gå o boka tid och se till att få den gjord också. Har dock ingen aning vad jag ska ha för typsnitt.. men vill ha något fint handskrivet liksom. Gillar dessa på bilden.
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Nej inte pinsamt alls egentligen! Jag skulle nog reagerat exakt likadant alltså du kunder ju inte bara stå där och ba "hoppsan jaha men det var ju kul". Så sjukt ändå. Denna månaden har gått så foooort! Tolv till så här snabba månader och vi är där! Heja klockan heja känner jag mest :)

Alltså fan att det inte är numrerade platser för om jag nu går med mamma eller kusinen så kommer dom ju inte direkt vilja köa... och jag vill ju inte stå längst bak i det gula för då ser man ju inte ett piss säkert. Bajs också!

Men det är ju fräscht att vara brun hela tiden ju! Jag har en kompis som skämms över att hon blir äckligt brun verkligen så hon gillar inte att åka utomlands bara för att hon inte vill bli så brun men hon kan inte undvika det typ. Jag skulle känna mig blessed med bättre pigment haha :)

2013-06-08 @ 22:42:42
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Men orka att alla ska vara så bittra -.- Jag tycker i alla fall att det var galet coolt! Det är väldigt jobbigt indeed alltså de dagarna vi var biljettlösa kändes inte allt för kul för min del, men det ändrades ju fort som tur var! Jag vill köa från den tiden man får börja köa. När det var här i Sverige var det la från klockan 7 samma morgon eller något sånt? Alltså fett värt det om man lyckas stå riktigt bra till!

Jaa let's be happy about allt som vi är nöjde med istället! Det är inte lika mycket men man ska ju glädjas åt det lilla :) Jag tycker att typsnittet längst upp till höger och det under var asnice! Det andra påminner om typsnittet på 'our moment' till parfymen ju! x

2013-06-08 @ 23:58:52
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Ellerhur! Det vore ju drömjobbet att hålla ordning på konserter typ. Tänk att få betalt för att se One Direction?!

Jaa men smart där. Fint att ha en del på varje arm ju!

Jag ska besöka ett kloster! Det låter lite konstigt kanske, men det är verkligen hur go stämning där som helst. Du får googla för jag orkar inte förklara allt haha :) Men jo jag kommer inte ha något internet på hela veckan :(( Men jag lovar att skicka en kommentar så fort jag kommer hem! x

2013-06-09 @ 12:37:36
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Mathilda Carlström

sv: I volontaire typ haha :)

Men ja ve nervöst! Tänk om man inte blir nöjd typ och så kommer den att sitta där föralltid sen. Jag kommer nog aldrig våga tatuera mig haha, feg som jag är. Jag har navelpiercing och det får räcka känner jag! Tror dock att jag tar ut den snart... vet inte :) x

2013-06-09 @ 13:02:21
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: