tapetsering á la frida style(s)

ser en aning bättre ut i verkligheten men nu har jag spikat upp lite tapet. Från början var de tänkt att jag skulle tapetsera men det verkade så krångligt så jag målade väggen vit istället men vi kunde inte lämna tillbaka den ena tapetrullen för jag hade öppnat den. Så fick jag syn på den idag och tänkte att ja varför inte så spikade jag upp den. Det hade kunnat bli bättre men det hade också kunnat bli mycket sämre. Sen där på ena väggen har jag ramat in min One Direction biljett och där ska den få hänga nu - kan inte vänta tills dom nya biljetterna kommer hem till mig åh, snart ett år kvar. Ser nu att den där "prinsessa" grejen hänger lite snett... oh well vem bryr sig.. jo jag, men orkar inte göra nya hål i tapeten, de kommer se dumt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: