STUDENTEN

Har haft ganska mycket att göra nu i några dagar i samband med studenten och så. Men jag slänger in en liten bild på mig och min kusins dotter Tamila. Tänkte skriva ett inlägg senare och lägga upp massa bilder från gårdagen då, nu hinner jag inte riktigt göra det.
Postat av: Mathilda Carlström

Grattis till studenten igen!

sv: Ja bara två år kvar för min del ååå LÄNGTAR.

Ja åå när de var i Sverige satt jag och grät för att alla la upp massa bilder på dem och jag ba "mamma jag måste till stockholm *buhuhuhu*". Men sen var dom ju med på OS alltså det måste varit de bästa ögonblicket förutom konserten och då jag fått biljetter osv. Jag fick typ en chock när de väl dök upp och kunde typ inte andas och sen grät jag i typ 2 timmar efter haha mamma fick typ hålla om mig som en bebis :') MEN DOM ÄR JU SÅ UNDERBARA det går ju inte att låta bli! x

2013-06-06 @ 22:56:44
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Nejnejnej tyvärr inte :( Man jag satt på nålar hemma under hela sändningen och jag trodde jag skulle dö på riktigt haha. Tårarna tog aldrig slut!

Ja det sög ju! Nu kan dom ju typ inte ens visa sig utomhus här... Jag kunde inte åka dit för det var lite ovärt med tanke på att det tar 3-4 timmar med tåg till Stockholm för mig.

ETT ÅR FÖR MIG IMORGON!! Eller idag kanske om det nu blir så att vi går på båda tillsammans... GALET jag längtar såååå. Och alltså parfymen dom släpper snart då?! Det är överst på min önskelista tills jag fyller år och det är inte förs om 3 månader haha :) x

2013-06-07 @ 12:06:20
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Mathilda Carlström

sv: NEVER SAY NEVER. Det finns nog en liten chans att vi får träffa dem någon gång i våra liv! Men jag är inte speciellt bra på sannolikhet haha.

Inte riktigt.. Det tar ca 40 minuter med buss från vart jag bor till Jönköping! Min lilla stad heter Ulricehamn och det ligger på vägen från Jönköping till Göteborg.

DET VORE SÅ KUL!!! asdfghjkl jag vill jag vill jag vill!!! Inte så svårt att gå därifrån efter första konserten i alla fall, ses om knappt ett dygn! Det vore ju underbart precis som du sa haha, kommer inte på något bättre ord :)

Nej vinter är inte min grej heller. Det bästa med vintern är att man får vara blek.. säger vampyren själv haha. Jag är alldeles röd efter 2 dagar i solen!

Ja jag fyller år i september! Den tjugofemte så det är mer i slutet :) x

2013-06-07 @ 19:04:57
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: