MIN STUDENT

Eftersom jag är så extremt lat så orkar jag inte skriva nån text alls om hela dagen utan jag låter bilderna tala för sig själva. Orkade inte ta med så mycket - eller rättare sagt inget - ifrån skolan, så det enda som är med är champagne frukosten och tåget typ. Oh well enjoy! 
 

 
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Alltså du är en sån lyckost! HARRY FREAKING STYLES HAR VINKAT TILL DIG. Det är galet verkligen alltså jag såg filmen och han vinkar verkligen till dig. Helt galet ju!

Det vore så grymt!!!! Och nu är det bara ett år kvar tills andra konserten i så fall! Eller första då i "värsta" fall.

Jag vill gärna bli lite brun ändå, det är ju sommar liksom men jag blir bara röd haha. Du ska bara se baksidan på min kropp just nu! somnade i solen igår och hade inte smörjt in mig. Får la skylle mig själv men om jag känner mitt skinn rätt så övergår det snart i något mer brownish haha. x

2013-06-08 @ 12:30:14
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: