Imagine a story

Just nu sitter jag kanske på en strand, badar i havet eller solar, vad vet jag. Förhoppningsvis är det sol och varmt. 
Jag tänkte att jag kunde tipsa om min andra blogg där jag skriver - eller rättare sagt skrev - imagines/fanfics eller vad man nu ska kalla dom. Klicka på bilden för att komma dit.
 
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Men gud så perfekt!

Ja rymden kan men verkligen tänka hur mycket som helst på. När jag var liten brukade jag läga mig på marken och "krama" jorden typ och det är helt cp hur man känner sig liten när man ligger i gräset och tänker på hur stort allt annat är. Men det är skönt också för man känner sig så trygg och man känner typ en värme eller vad man ska säga från jorden. Knaas

Jag har det kanoners här i sverige men du har ju internet så du klarar dig nog bra ändå antar jag? Åå det var det västa med att komma hem från Frankrike. Jag hade en hel veckas händelser att ta igen om killarna. Det tog ca en halv dag haha. x

2013-06-24 @ 21:30:31
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: