HEJ DÅ PENGARNA

Fick något ryck och åkte iväg till uppsala idag för lite shopping. Det slutade med att jag shoppade upp i stort sätt alla pengar jag fick i student present. Oh well nu har jag lite kläder att ha med när jag följer med min moster och mina kusiner till skagen på fredag. Åh det ska bli så skönt att komma iväg ett tag och fota, det är i skagen som Kattegatt & Skagerrak möts. Jag har googlat lite bilder och det verkar vara super fint där. Men det kommer bli svårt att hålla sig undan twitter i en hel vecka - hur ska jag klara mig? 
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Men precis! Både Harry och Gemma lyckades ju dra jackpotten i genlotteriet.

Men eftersom att dom bor i England så får dem ju sina före oss då deras biljetter inte behövde skickas utomlands eller så för det tar ju längre tid :) Men hoppas att dem kommer snart för då känns det mer på riktigt eller vad man ska säga x

2013-06-19 @ 12:02:12
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Men det är nog lugnt ändå, bara det är rätt namn och postnummer så löser det sig nog!

Alltså varför hade dom sån tur och inte jag?! sooo unfair

2013-06-19 @ 21:57:34
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: