Don't let me go.

 
 
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Hemma är alltid bäst! Flyga hade varit fett men det blev buss precis som förra året. Hemresan gick fort då jag sov hela tiden verkligen men dit var lite värre men ändå okej. Jag har inget emot att åka buss men det är klart att när man åker i ett dygn så blir det instängt och varmt framför allt.

Jag vet vad vine är hihih men jag menar vart kan jag se den nu? Vad ska jag söka på youtube typ för att hitta det :) x

2013-06-17 @ 20:05:12
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Ja men precis! Jag hade både kudde och filt med mig på bussen så det fungerade bra ändå! Men föra året fick vi 2 säten var men detta året bara ett var. Ont i rumpan då man bara kunde sitta på ett sätt typ haha :)

ALLTSÅ HARRY ÄR EN CUPCAKE så sjukt perfekt jag orkar inte hur man ens kan föda någon så perefekt

Jag har inte fått dom än.. :( Men det stod att de kommer som minst 7 dagar innan eventet så det lär ta ett tag innan de är här tror jag nog. Har du fått hem dina? x

2013-06-18 @ 12:54:33
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: