I don't always go out, but when i do i party with Hoffmaestro.

Under de senaste dagarna har jag spenderat min tid i stugan. Cajsa har varit här och igår kom även Sofia. Jag är ingen stor drickare - eller jag dricker inte över huvud taget, men igår blev jag släpad ut på krogen för första gången. Det hade definitivt kunnat vara värre. Bandet Hoffmaestro spelade på någon festival här i Enköping och efteråt kom dom till den Pulse där då vi var. Dom satt i en liten VIP hörna och chilla med några tjejer osv. Sen efter ett tag så kommer deras manager - tror jag att det var - Harry fram och petar mig på axeln och frågar om inte jag och sofia skulle vilja komma och sitta med dom och dricka champagne och jo visst ville vi det. Så vi satt och drack champagne med dom och han tyckte också vi skulle följa med på efterfesten efter att Pulse hade stängt, så vid 2 på natten/morgonen så gick vi - och kanske 7 andra - vidare till firt hotel och in på någon av deras hotellrum - herre gud jag trodde att det skulle vara mycket snyggare där men nej -  så typ chilla vi där - men gud jag låter som värsta tönten haha "vi gick till deras hotellrum o chillade" - sen efter någon timme började vi dansa salsa av någon anledning men ingen kunde så det blev lite awkward stämning på det, men det var kul ändå, sen cyklade vi tillbaka ut hit till stugan. För att sammanfatta det hela; det var en helt okej första kväll ute, med en efterfest i hoffmaestros hotellrum. Nästa gång jag går ut - om det blir någon - så hoppas jag att det blir efterfest med the boys i One Direction haha - Den enda låt vi egentligen hade hört med Hoffmaestro var då så klart "Highway men" så vi kunde inga namn eller visste hur dom såg ut så det blev lite awkward när vi var tvugna att fråga haha, den jag och sofia dansa med kom iaf från ystad, hörde aldrig hans namn men han var tydligen soul sångaren i bandet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: