All makt till studenten, min befriare.

Under dessa bloggfria dagar har jag hunnit med att vara med Adina { vilket innebar pizza film och massa annat onyttigt och fangirling över one direction och justin bieber } sen då igår åkte jag därifrån in till uppala för att gå på klassmiddagen. Låt mig säga så här; jag hade önskat att jag hade sluppit. Maten var inte speciellt god och den kostade mig 200 kr { fattiglapp som man är hade det varit bra att ha till annat } och eftersom att jag inte direkt känner några i min klass så satt jag väl mest där tyst och åt. Blev "klassens butter" weyhey känner mig älskad. Jag och emma gick efter maten och dom andra som skulle ut på krogen tyckte vi var jätte tråkiga och vi fick höra saker som "fan va tråkiga ni är" och "ah men du frida ska väl hem och leka med harry" ugh i hate them all. Skönt att slippa dom, bara 3 dagar kvar nu, thank god. { bild från konserten under little things, på sötis pötis niall }
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: