13.06.21

Just nu ligger allt jag ska ha med mig i en hög på golvet i väntan på att mamma ska komma hem och hjälpa mig välja. Eftersom vi är fem personer i en bil och alla ska ha med sig sin packning så kan jag inte ta med mig så mycket, men jag har så otroligt svårt för att bestämma mig hela tiden, därför behöver jag hjälp haha. 
Så inatt bär det av till danmark och skagen, eller egentligen inte förns imorgon bitti men vi åker 1 inatt härifrån och mot färjan som kommer gå kl 7. Spännande, dock har jag väldigt svårt för det danska språket, jag tycker att det är ganska jobbigt att lyssna på. Det låter som att det är någon som pratar med gröt i munnen haha.
En vecka utan uppdateringar om One Direction, herre gud hur ska jag klara mig, vem vet vad som har hänt när jag kommer tillbaka. Bara tanken på att vara utan internet i en hel vecka skrämmer mig. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: