13.06.20

Imorgon åker då jag med min mosters familj ner till danmark där vi ska tillbringa en hel vecka i en "stuga" - ser mer ut om ett hus - vid vattnet. Det ska verkligen bli otroligt skönt att komma iväg ett tag, så ja i bloggen kommer det inte hända så mycket, men när jag kommer hem nästa lördag så hoppas jag att jag har fått en hel del nya och fina bilder, framför allt på solnedgångar. 
Jag vet inte om det är värt att jag tar gör tidsinställda inlägg för det är ändå ingen direkt som läser min blogg haha. Jaja vi får se hur det blir, nu måste jag i alla fall packa - och jag kan inte ta med mig så mycket så jag måste verkligen bestämma mig för vad jag ska ha med mig. Just nu känns det som jag har halva garedroben ligger på golvet, oops.
Postat av: Mathilda Carlström

Åå kul att komma iväg lite! Du får ju garanterat bättre väder än oss här i alla fall. Eller bättre väder än här där jag bor med tanke på att jag bor ca 1 timme från Sveriges regnigaste stad..

sv: Haha men nej! Vi kan vara potatisar tillsammans tycker jag! Jag läste någonstans att om man tycker att man är fin/ful så ser andra en som 8 till 10 gånger fulare?! Känner mest att det är väldigt synd om mina medmänniskor på alla fuldagar haha. x

2013-06-20 @ 22:38:17
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Jaa jag hoppas det också! Fast du får gärna ringa och be honom komma hit ändå c:

Alltså det regnar ganska väldigt mycket här haha. Eftersom att staden ligger i en dal typ så blir det så tyvärr. Men nu har det faktiskt varit soligt men från september till typ april är det dåligt väder! Inte alltid regn men definitivt inte sol haha.

Potatisar it is! Men alla säger att man inte ser ut så som man tror att man ser ut. Alltså typ att om jag skulle se mig själv gå förbi så skulle jag inte känna igen mig själv. Det känns ändå lite cp för tänk om man egentligen inte ser ut osm man gör?! Alltså jag kan fundera på sånthär i evigheter haha.

HA det bra i Danmark nu! :) x

2013-06-21 @ 10:32:38
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: