SKAGEN - på vägen dit.

Det blev en hel del bilder, ungefär 2000 varav 70 är redigerade, så det blir olika inlägg med bara bilder, förhoppningsvis i rätt ordning. Men det kanske inte spelar någon roll egentligen. Oh well dom två första är från Sverige ungefär klockan 4 på morgonen då vi alla sov i bilen och min moster tvärstannade pga älgen som hade problem att ta sig runt vildstängslet. Den nedersta är från danmark, en bit utanför Fredrikshamn.
 
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Men nej va tråkigt med dåligt väder! Vilken tur att du hade wifi!!! Alltså dina vines är så galet kul haha.

ALLTSÅ TRAILERN asdghjkl jag har sett den ca asmånga gånger och alltås best song ever kommer garanterat leva upp till sitt namn haha. Åå jag längtar sååå. Så sant! Men jag ligger lite på slösidan nu, kollar bara instagram och twitter typ... men jag vet ju vart de håller hus i alla fall! x

2013-07-01 @ 15:32:27
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: