SKAGEN - en kall dag på stranden

 
Postat av: Mathilda

sv: Nej ellerhur! Tänk en full biosalong med fangirlande tjejer haha. Så galet ändå. Never say never!! Jag ska i alla fall hålla tummarna och ögonen öppna efter dig på bioduken. Det hade faktiskt varit riktigt riktigt häftigt!

Åå ba "Harry du kommer med mig" och gå med riktigt bestämda steg därifrån. Då måste jag få komma och hälsa på er hihi. Men åå jag längtar såååå! x

2013-07-02 @ 22:42:10
URL: http://mcarlstrom.blogg.se
Postat av: Mathilda Carlström

sv:Men jaaa alltså åå. Så skulle det bli världens spekulationer på twitter och instagram och tumblr åå det hade varit så perfekt. Tänk att hålla i deras händer. och typ krama dem och känna hela hans torso mot ens egen och känna deras hjärtslag och känna lukten av dem och ååååååå nej vad gör jag ens mot mig själv? x

2013-07-03 @ 21:15:33
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: