Let's waste time chasing cars around our heads

Nu på sommaren är den ena dagen den andra lik och jag har hamnat i en rutin att inte gå och lägga mig förens vid 5 på mornarna. Vilket så klart resulterar i att jag sover bra länge - eller egentligen inte så länge, bara till runt två halv tre - om dagarna. Jag har övervägt att börja lägga mig i någon lite mer rimligare tid, men eftersom jag ganska ofta smsar med en jag lärt känna i America så är det en 6 timmars tidsskillnad och hon slutar inte jobba förens vid åtta på kvällen och då är den två på natten här hemma och då blir det ju lite galet med sov rutinerna. 
 
Igår övningskörde jag också för första gånen på bra länge. Våran andra bil som vi tog över när min lilla morfar hade dött har sjungit på sista versen så förra veckan fick vi tag på en bil som var 10 år nyare än den vi hade innan, och den går super. Har äntligen börjat få koll på hur jag ska pendla mellan gas och koppling när jag startar. Det är i stort sätt det jag hade lite problem med, resten går ganska bra faktiskt. Så ikväll blir gatorna osäkra igen haha eller snarare landsvägarna, har inte tillräkligt med kontroll för att börja köra i stan än, men den dagen kommer den med.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: