I am the sea

Åh jag fullkomligt älskar havet, det är verkligen bland det bästa jag vet. Hur underbart vore det inte att få vara kapten på ett fartyg och se solnedgångar som denna varje kväll samtidigt som man gör något man älskar. Därför ska jag nästa år försöka komma in på nån sjöfartskola och läsa till kapten. Dock finns det bara 30 platser och jag har väl inte det bästa slutbetyget så jag kommer nog inte komma in, men så underbart det skulle vara om jag kom in. Jag ska ta och kolla upp hur många poäng och sånt man ska ha så får jag i värsta fall läsa upp de ämnena som inte räcker till, nu har jag verkligen bestämt mig, och jag har nog innerst inne vetat det ett bra tag, havet är speciellt för mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: