Breathe, just breathe

Mulet väder betyder att jag kan vara hemma och tråka utan att få dåligt samvete för det. Köpte massa godis igår för att jag inte hade ätit det på ett tag men usch man mår illa efter ungefär 7 bitar så det här lär räcka ett bra tag haha! 
Dom tre senaste dagarna har jag varit ute och övningskört och jag får mer och mer koll för varje gång. Det går bra nu. Förmodligen åker jag ut och kör ikväll också, yay. 
Men nu ska jag återgå till att göra ingenting haha, mitt liv är så roligt och intressant. Eller inte.
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Haha ja! Jag har faktiskt köpt mig en cutout av Zayn nu! Dock är den i miniformat så han är väll typ ca 40 cm lång bara, men det är ju bättre än inget :) Och Alma (min syster) köpte en av Louis men den har ju hon på sitt rum dårå.

Ja men precis! När vi skulle på konserten så åkte vi tåg från Göteborg så det tog typ 3 timmar + att det var lite sent och så också såklart hehe. Tåget gick klockan 6 på morgonen också men Ellinor, en av tjejerna som jag var på konserten med, bor där så vi slapp åka ända härifrån i alla fall :) x

2013-07-30 @ 15:44:15
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: