10 juli

 
 
Jag kom nyss hem från att ha spenderat några dagar hos pappa. Så sent som igår gick jag och min lillasyster ut och joggade på morgonen, herre gud va jobbigt det var att jogga i 20°c stekande sol. Men det kändes bra att ha gjort det i alla fall. Nu har jag dock ont i benen haha glömde visst att man tydligen skulle ha stretchat efter men men nu vet jag till nästa gång. 
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Jag får ta och göra ett försök när det blir lite regniga dagar! Det är la bara att plocka fram symaskinen och köra haha. Men du har ju i alla fall en cutout att pussa på.. letade som en galning efter en sån i stockholm men hittade inte någon haha, min otur :)

Jaa! 11 månader är ju inte så mycket. Det har redan gått 3 månader sedan konserten och det har gått riktigt riktigt fort ju. GAAAH DET SKA BLI SÅ KUL x

2013-07-11 @ 12:39:57
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: