We'll be counting stars

 
- Ny bild i menyn.
- Bakgrundsfärgen ändrad.
- Nytt typsnitt i rubrikerna.
- Menyn på engelska.
- Enkel header.
- Lite fler nedräkningar
 
Där är då en liten lista på små förändringar jag gjort i bloggen. Kände mig som vanligt trött på det gamla och jag blev helt enkelt tvungen att ändra lite för att ens ha någon lust att gå in på bloggen - vilket jag som ni säkert har märkt inte har specielt mycket av nu för tiden. Men det är egentligen inget nytt, jag brukar ganska ofta ha perioder då jag bloggar mer/mindre. För det mesta beror det på att jag gärna vill lägga upp nya bilder på bloggen men inte har några så då blir det helt enkelt inte av att jag gör några inlägg. Nu har det dock varit pga praktiken eftersom jag är helt slut när jag kommer hem. Jag börjar 7 på morgonen och går hem vid 15 och när jag väl kommer hem så brukar det bli så att jag somnar, sover ett par timmar, kollar på tv och sen lägger mig. 
Postat av: linnea

ja det var jätte gott, åh vilken fin desgin du har !

2013-12-14 @ 20:07:30
URL: http://fitnessinspiration.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: