Time for a change

Nej nu ger jag faktiskt upp. Har suttit i flera timmar och fixat med designen och nu när jag äntligen började känna mig klar, ja då är sidan för inläggen kaos. Dock ser det bra ut på de andra sidorna men det här stör mig. Jag har inte den blekaste aning om hur jag ska kunna ändra det heller, det vore som att leta efter en nål i en höstack. Hur som helst så lägger jag in designen i alla fall. Min första egengjorda design. Visst är jag väl lite stolt ändå. Men hel hets intrycket förstörs av inläggsidan som inte vill fungera som den ska. Nåväl jag får se om jag hittar någon som är lite mer design kunnig som kan tänkas hjälpa mig, annars får det väl vara som det är. Men det ser knasigt ut när man ska kommentera, men jag antar att det kunde ha varit mycket värre så jag är väl nöjd ändå. För att vara första gången så gick det riktigt bra. 
 
 
p.s hade otroligt mycket hjälp av alla sannas bloggdesign tips, hennes blogg kan jag verkligen rekomendera för den som vill lära sig mer om hur grunderna i bloggdesign osv.
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin bild!

2013-12-15 @ 21:09:48
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: