Merry Christmas

Jag hittade på min lilla gran igår i alla fall. Men eftersom det var brist på dekorationer som var tillräckligt små för att passa på granen så gjorde jag min egen lilla Zarry gran istället. Zarry är då shipping namnet för Zayn och Harry. Och för er som inte vet vad shipping är så rekomenderar jag ett besök på google.
Hur som helst så vaknade jag upp till regnstänk denna julafton, och jag kan verkligen inte klaga på det, jag älskar regn det är bland det bästa jag vet.
 
Snart bär det av till min moster där det blir lite julfirande, egentligen hade jag tänkt stanna hemma men det är trots allt bara jul en gång om året. 
Postat av: Hemma Hos Felicia

vilken mysig gran haha!! :)

2013-12-24 @ 18:35:51
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: hanna

åh tack snälla du vad glad jag blir, hoppas du får en bra dag !:)
ska du göra något speciellt? :d

2013-12-25 @ 14:15:27
URL: http://fitnessinspiration.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: