I climbed the tree to see the world

Åh nu var det typ hundra år sedan jag bloggade men jag har faktiskt inte haft så mycket för mig faktiskt. Har varit tvungen att ta hand om lite vuxen saker som att gå till arbetsförmedlingen på möte och så sent som idag köpte jag nya glasögon eftersom jag klantig som jag är lyckades sätta mig på dom andra jag hade. Det roliga är att dom jag köpte i stort sätt ser likadana ut som dom jag hade innan fast dom är svarta istället för guld så det gillar jag. Och idag fick jag tillbaka skattepengarna äntligen - men jag var skyldig mor min alltihoppa för räkningar och macbooken jag köpte haha fan måste sluta låna pengar - så nu har jag beställt The sims 3 Semesterparadis och Universitetsliv för cdon hade 20% rabatt så de var bara att passa på haha. Sen beställde jag en mini Zayn och en Harry mask tönt som jag är, det kommer bli roliga vines framöver kan jag säga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: