i think i'm gonna love you for a long long time

Sitter och knaprar lite popcorn och kollar på Bonde söker fru som jag inser är en annan verision av amerikanska "The bachelor" som jag förövrigt följer varje dag klockan 16.05. Jag är en tjej med för mycket fritid märker jag. 
Det blev ingen träning idag, jag skyller på vädret - även fast jag cyklade ut i spöregn igår - men egentligen var jag bara trött, men jag får köra på extra hårt imorgon istället.
 
Glöm inte sunsilks tävling där du kan vinna en resa till hollywood för dig och dina fem bästa vänner klicka någonstans här för att komma dit.
Postat av: elin wahlberg

åh vad gott med jordgubbar!

2013-10-23 @ 21:57:53
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca Nilsson | Just be yourself!

Vilken sommar känsla jag fick va jordgubbarna. Vad brukar du vanligtvis ha jordgubbar till?:)

2013-10-24 @ 23:13:09
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: