Hollywood

Hollywood, Los Angeles, Kalifornien, Amerika. Vi har väl alla mer eller mindre haft drömmar om Hollywood. Drömmar om att få åka dit på semester eller drömmar om att personligen slå igenom i hollywood som filmstjärna, sångare, designer, ja bara fantasin sätter gränser. Hollywood ett av mina dröm resemål jag måste besöka innan jag dör. Hur fantastiskt vore det inte att få gå längs walk of fame och fotograferas med Johnny Depps stjärna? Hur kul och häftigt som helst. Jag skulle ta en promenad längs de berömda Sunset Boulevard och bara njuta av livet, ta fram kameran ur väskan och knäppa några bilder. Jag skulle besöka Universal Studios, ett mecka för en sån film tokig tjej som mig. Åh gud jag kan knappt föreställa mig hur häftigt det skulle vara.
 
Blev du lika sugen på att åka dit nu som jag blev? Då kan du delta i sunsilks Shine Bright tävling där du kan vinna en resa för dig och dina fem bästa vänner till hollywood, det du behöver göra är att klicka på bilden eller här, (som tar dig vidare direkt till tävlingen) där ska du ladda upp en bild på din snyggaste festligaste frisyr och du är med och tävlar. Läs mer på hemsidan www.sunsilk.se
Postat av: Hanna

Hur har din dag varit ?:D

2013-10-21 @ 18:25:06
URL: http://fitnessinspiration.webblogg.se
Postat av: FlizanLizan

sv: ja :D
så lite så :D

2013-10-22 @ 14:37:52
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: