Before/After Selective color

Har funnit lite tid i mitt nästan proppfulla schema - okej jag gör väl inte så mycket när jag kommit hem från caféet annat än att gosa ner mig i sängen framför en bra film eller tv serie - till att redigera lite bilder från One Direction konsert nummer ett från Wembley. Och märkte att en av mina favorit bilder jag fick på harry var onödigt blå i och med att en strålkastare kastar sitt blåa ljus i ansiktet på honom. Så jag tänkte att varför inte prova på något nytt - för mig - i photoshop, nämligen selective color. 
 
Före:
Efter: 
 
Nog ser man en liten skillnad tycker jag. Medans jag ändå var inne i photoshop passade jag på att göra en liten signatur som jag i framtiden kommer sätta på mina bilder. It's nothing special really but it's kinda cute. Nu ska jag återgå till mitt redigerande. Har typ en miljard bilder känns det som och 89% av dom är suddiga i och med att det inte var det lättaste att hålla kameran still när man blev klämd och hoppad på från alla håll haha. Aja, jag ska ta och återgå till mitt redigerande, jag återkommer senare med fler bilder.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: