THE BOYS WILL BE BACK!

Alltså jag är helt slut, fick världens fangirl attack när jag hörde att våra kära boys kommer tillbaka till Sverige! Jag har redan biljetter till konserten i London den 7:e juni men jag ska försöka få tag på biljetter till konserten den 6:e juni också så får jag helt enkelt leva fattigt. Problemet är väl lite att biljetterna släpps den 28:e september till både konserten i London och konserten i Sverige, men skulle jag mot förmodan få biljetter till båda två så kommer jag se dom 3 gånger på en vecka, snacka om att jag kommer bli deprimerad efteråt. MEN ÅH DET SKULLE VARA SÅ UNDERBART.
 
 
Postat av: Mathilda Carlström

sv: JAAAA SÅ SANT! Tror dock att det blir lite saftigt att lägga ut det just nu :( MEN om du får tag i biljetter och inte har någon att gå med då så kan jag köpa en av dig lite längre fram (då jag förhoppningsvis fått jobb hehe) så kan vi gå tillsammans då hihohioh det hade ägit!! Alltså 3 gånger på en vecka är ju helt galet haha :) x

2013-09-19 @ 19:29:39
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Ja galet va kul det skulle vara! :)

Vi har gjort så jäkla kul planer. Jag och 4 kompisar ska försöka få biljetter. Blir det så att vi får så ska vi bila upp till stockholm tillsammans, då 2 av oss förmodligen har körkort och är 18 nästa sommar, går på konserten och bara har så jäkla kul! Den är dessutom på vår skolavslutningsdag. Hur bra början hade det varit på mitt sista sommarlov?! x

2013-09-22 @ 13:02:28
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Jag hoppas verkligen jag får tag i en biljett :D

2013-09-22 @ 18:58:57
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: