I'd be lying if I said I didn't miss you.

Sitter spänt och väntar på att den nya uppdateringen iOS 7 ska släppas. Har varit otålig hela dagen och bara kollat en massa trailers på hur den kommer att se ut. Det är mycket som är nytt dock, men jag tror det är till en fördel eftersom alla andra uppdateringar i stort sett har sett likadana ut så det här ska bli riktigt spännande. 
 
Förutom det sitter jag och redigerar bilder jag ska framkalla hos fujifilm. Det var ett bra tag sedan sist men jag har bara inte orkat lägga ner tid på det. Men det kan vara kul att ha lite bilder i handen och inte bara på en datorskärm så när jag känner mig klar skickas dom rätt in dit, leveransen brukar bara ta ett par dagar så egentligen kanske jag skulle beställa idag så kanske jag hinner få hem dom tills på fredag, eller början på nästa vecka.. hm. Vi får se. Ska i alla fall framkalla massor av bilder från One Direction konserten, inte för att kvalitén är bra alls men det kan vara kul att ha ändå. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: